U filtru di carbone hè pienu di carbone attivatu (carbone) è pienu di pori.I particeddi organici chì cuntenenu l'odore di a crescita di a pianta seranu attratti da queste carbone quandu passanu per u filtru.

Per quessa, i particeddi si attaccanu à questi pori, è nisun odore serà emessu è colpisce i receptori in u nasu.

Avà, u puntu à quale sti particeddi urgànichi sò intrappulati hè chjamatu u situ di ubligatoriu.È a so quantità in filtru di carbone hè limitata.A quantità dipende da a dimensione di u filtru, a qualità di carbone attivatu è a dimensione di particella di carbone.

I filtri di carbone ùn ponu micca eliminà l'odori sgradevoli, ma impediscenu a diffusione di l'odori da u vostru spaziu di piantazione.Aduprendu carbone attivatu, u filtru di lavatu cattura particelle è impurità per via di l'adsorzione, è l'aria scaricata hè senza gustu è senza allergenu.

In breve, se senti l'odore stancu, ùn vi impediscenu di detectà impurità chì ponu esse inalate.L'usu di filtri di carbone in sistemi di ventilazione idroponica vi permetterà di travaglià in u circondu di u spaziu di piantazione.Avà chì sapete perchè i filtri di carbone sò boni per voi, sapete per uttene i migliori filtri in u vostru budgetu.Ùn importa micca quellu chì sceglite, duvete assicurà chì u carbone attivatu utilizatu hè di alta qualità è alta capacità di rimozione.

Mi piacerebbe cunsiglià i KCvents Filtru di carbone attivatu , chì hè utilizatu in a sala di piantazione idroponica cù u Ventilatore di duct , è l'effettu hè assai bonu.

Hydroponics Growers Carbon Filters

I cumenti sò chjusi.