Hè assai impurtante per u vignaghjolu chì i culturi in a serra crescenu in modu uniforme.Circulando l'aria, hè creatu un clima di serra constante, limitendu u risicu di malatie di e piante è danni di l'umidità.Questu pò simplificà l'operazioni cummerciale è aumentà a produzzione.

Ottimizendu a Crescita di Culture cù KCVENTS EC Inline Duct Fan

L'impurtanza di una bona ventilazione è a circulazione in una serra hè spessu sottuvalutata.Tuttavia, questu hè un prublema impurtante è cumplessu chì implica parechji fatturi.Dopu tuttu, cumu pudete creà in modu efficace un clima di serra constante cù influenze esterne cambianti?

EC Inline Duct Fan

I nostri parechji anni di sperienza pratica è numerosi testi di fumu anu dimustratu chì i fanali sò strumenti efficaci per ottene parechji vantaghji impurtanti in serre.Per esempiu, riducendu e malatie è pesti di e piante in relazione à l'umidità, o permettenu una crescita più uniforme di e piante, simplificà l'operazioni cummerciale è risparmià energia.

Circulazione di l'aria horizontale

I ventilatori di circulazione horizontale aiutanu à mischjà l'aria trà i fanali à alta velocità.Questu pò esse fattu secondu u principiu di ventilazione seriale o parallela.Cum'è un effettu secundariu, l'aria trà e piante cumencia à spustà per via di a velocità di l'aria, è l'enorme differenza di temperatura horizontale hè equilibrata.

Duct fan systems

Circulazione di l'aria verticale

A mistura verticale di l'aria cù l'aiutu di KCVENT Fans crea un flussu d'aria constante trà e piante, assicurendu un microclima attivu.Inoltre, u fanàticu mischjà l'aria calda di u sole cù una capa più fresca di l'aire à u fondu di a cultura, eliminendu a temperatura verticale è a diffarenza di umidità.I fan di KCVENTS sò comunmente usati in serre induve a crescita hè ottenuta utilizendu u principiu di "Crescita di a prossima generazione".

Riduce l'umidità in serre da a ventilazione KCVENTS

Per riduce l'umidità in serra, a ventilazione meccanica pò esse una suluzione adattata.Cù l'aiutu di i fanali di duct inline KCVENTS EC, l'aria umida hè tirata fora di a serra, mentre chì l'aria secca hè pumped in through the air intake.

Duct face intell igent programming

Fan di serra

U nostru ventilatore in linea KCVENTS EC Fan cun sensore di temperatura è umidità è display pò detectà a temperatura è l'umidità in l'aria di a serra assai bè.U disignu di sti fanali hè statu sviluppatu apposta per l'industria di serra.

Per più infurmazione, visitate: Alibaba .

I cumenti sò chjusi.