Locu di stallazione è precauzioni per a ventilazione di a casa

Prima di tuttu, ciò chì duvete determinà hè ciò chì i vostri bisogni sò, hè tutta a purificazione di a casa?O purificazione di casa unica mirata è pigliate in contu a casa sana.Ci hè un requisitu più altu di CO2, o a rimuzione di formaldehyde.

Casu: circa 120㎡ area di costruzione

Una struttura di casa assai tipica, chjuca in grandezza, ma assai compacta, cù trè camere, dui salotti è dui bagni.

Visualizzazione di schema di struttura, analisi

U bagnu principale è u bagnu publicu sò spazii micca purificati, è cusì hè a cucina.I mutivi sò stati citati in l'articulu precedente.

L'area tutale per esse purificata hè di circa 75㎡, è u voluminu per esse purificatu hè di circa 201m³, cusì u voluminu d'aria ottimale deve esse 200 ~ 250m³ / h, struttura assai compacta è alta rata di utilizazione.

Zona d'installazione consigliata:

Purificazione di una casa sana: u voluminu d'aria cunsigliatu hè più di 200 m³/h

A zona di stallazione principale: studiu, balcone.

Zone d'installazione alternative: camera principale, camera secundaria, stanza di i zitelli.

Per più infurmazione, visitate Alibaba

VT501 heat recovery ventilator

Analisi di a stallazione: U novu pruprietariu cunsidereghja formaldehyde, è hè cunsigliatu per installà u balcone direttamente.Hè megliu installà a stanza di i zitelli direttamente, ma hè impussibile di piglià in contu a camera principale, a seconda camera è a sala di studiu.Se ùn ci sò micca zitelli temporaneamente, a stallazione di a stanza di i zitelli hè a megliu suluzione.Perchè ùn ci hè micca persone temporaneamente, a stanza di i zitelli pò esse usata cum'è un buffer per risolve l'imbarazzamentu di l'aria fredda / calda chì soffia direttamente.Dopu avè i zitelli, pò esse usatu cum'è un sistema di purificazione high-end per a casa sana ancu s'ellu ùn hè micca in a stanza durante u ghjornu, ma deve esse adattatu à una operazione di livellu bassu di notte, perchè pò esse. necessariu di stallà un altru in a camera principale, seconda camera, o studiu, balcone per l'usu in u futuru.Pulizia di tutta a casa.

Ventil heat exchange

Suggerimentu supplementu: U primu pò ancu esse stallatu nantu à u balcone.Se ci sò i zitelli, installate un ventilatore d'aria fresca à u muru VT501 in a stanza di i zitelli.

Raccomandazioni di u produttu: KCVENTS Ventilatore di ricuperazione di calore di stanza singola VT501, KCVENTS HRV.

Erv heat recovery ventilator

I vantaghji di VT501 sò un costu relativamente bassu, un rumore bassu, un equipamentu raghjonu, un grande volume d'aria è un supportu di cuntrollu WIFI TUYA APP.

I vantaghji di i prudutti di a serie HRV sò u costu bassu, una grande zona di filtru è u costu di seguitu bassu.

I cumenti sò chjusi.