Chì ghjè a temperatura è l'umidità ghjusta per a cultura di cannabis?

Guida per principianti: Temperature per i migliori culturi di cannabis

A cannabis piace una temperatura di l'ambienti cunfortu quandu hè cultivata in casa, o quandu hè un pocu più calda - micca troppu secca è micca troppu umida.Per parechji cultivatori interni, hè tuttu ciò chì avete bisognu di preoccupari.Se vi sentite troppu caldu o troppu friddu per voi stessu in a zona di crescita, pò esse perchè u clima hè troppu caldu o troppu friddu per a vostra pianta di cannabis.

Temperature ideale per a cannabis

A temperatura ottima per cultivà a cannabis hè di solitu trà 68-77 gradi (20-25 gradi Celsius).Se a temperatura di l'ambienti intornu à a pianta cade sottu à i gradi 20-25, a crescita di a pianta rallentarà è i rendimenti potenziali seranu inibiti o ancu fermati in tuttu.In u risultatu, i pianti ùn mai maturu.Hè impurtante à nutà chì durante u ciculu di u "ghjornu", a temperatura à a quale i pianti sò luminosi hè assai impurtante.Questu hè quandu a fotosintesi è u putenziale di crescita entra in ghjocu.Inoltre, a temperatura ùn deve micca cambià assai trà u ghjornu è a notte.

Duct Fan Systems

Se a temperatura di a pianta supera i 77 gradi Celsius (25 gradi Celsius), u metabolismu di a pianta accelerà.Dunque, esse bisognu di altri elementi: più lumera, più acqua, più carbon dioxide è più fertilizante, etc. Assicuratevi di aghjustà per i cambiamenti basatu nantu à a temperatura.

In altre parolle, a temperatura ideale

Hè sàviu micca solu invistisce in termometri, ma ancu installà termometri nantu à i sistemi di ventilazione o calefazione per gestisce automaticamente a temperatura in a sala di crescita.U sistema automaticu furnisce ancu una bona ventilazione per l'aria fresca è evita a fame di diossidu di carbonu.

Fase di crescita di a pianta : I pianti di cannabis chì crescenu in u stadiu vegetativu preferanu un clima più cálido cà l'etapa di fioritura di 70 à 85 ° F (20-30 ° C).Sapete più nantu à u timing di e fasi di crescita di e piante.

Periudu di fioritura : Duranti u periodu di fioritura (quandu a pianta di cannabis principia à spuntà), hè megliu mantene u clima circundante ligeramente più frescu à 65 à 80 ° F (18-26 ° C) per pruduce u megliu culore, produzzione di tricomi è odore.Per megliu risultati, ci deve esse una differenza di 10 gradi trà u ghjornu è a notte.Questu hè sopratuttu impurtante per u sviluppu di i rimjiet di più alta qualità durante a fioritura.

A temperatura hè troppu bassu

Quandu a temperatura hè vicinu à a congelazione, hè troppu friddu per chì a pianta di cannabis sia dannata.U clima fretu tende à rallentà a crescita.Temperature sottu 60 ° F (15 ° C) tendenu à distrughje a crescita di e piante è a temperatura di congelazione chocent ancu tumbà e piante di cannabis.

I pianti sò più suscettibili à certi tipi di muffa quandu sò freschi, soprattuttu s'ellu sò ancu umidi.U clima cálido è i grandi fluttuazioni di a temperatura portanu à foglie oversize, chì ancu riduce a fotosintesi.

I pianti cultivati ​​​​in un clima relativamente fretu ponu sopravvive, ma mai più veloce cum'è quelli cultivati ​​in a temperatura ghjusta.I pianti interni sò più sensittivi à u friddu cà i pianti esterni.

A temperatura hè troppu alta

Ancu s'è e piante di marijuana ùn sò micca morse da u calore, l'alte temperature pò fà chì e piante crescenu più lentamente.Innota chì durante a fioritura, e tampiratura sopra 26 ° C (80 ° F) ùn solu rallenta a crescita di u filu, ma ancu riduce a putenza è l'odore.Duranti u periodu di fioritura, u cuntrollu di a temperatura di l'ambienti hè particularmente impurtante!

troppu caldu…

A cannabis hè ancu più suscettibile à una quantità di prublemi in calore elevatu, cumpresi acari, mildiu pulverulente (in particulare quandu hè umitu), putrefazione di e radiche, è ardenti di nutrienti (per via di a sudazione aumentata).l'acqua), l'allungamentu aumentatu, u marchimentu per a mancanza d'ossigenu in i radichi è a "odore" ridutta in i rimjiet (perchè i terpeni ponu brusgià à a temperatura più altu).

Giving you a Fresh and Clean Air Quality

umidità

L'umidità ideale in un ambiente di pianta di cannabis hè trà 40, 70%.Per misurà l'umidità, avete bisognu di un igrometru.Un igrometru elettricu hè probabilmente a megliu opzione per a maiò parte di i cultivatori.Di solitu hà una funzione automatica chì furnisce più cuntrollu di l'umidità.Hè sempre bonu per a cultura indoor.

L'umidità ambientale hè un fattore impurtante (a temperatura pò ancu esse aghjustata)

Se l'umidità di a vostra pianta hè sottu à -40%, a pianta averà una rata di sudorazione accelerata.Ùn ci sarà micca cunsiquenzi maiò.A vostra pianta cunsuma l'acqua più veloce.Sempre chì ci hè una riserva d'acqua adatta, ùn ci hè micca prublema.Per d 'altra banda, se l'umidità hè troppu alta, a vostra pianta pò avè funghi, soprattuttu durante a fioritura.A roba in quì si putrete rapidamente ... avete bisognu di deumidificà manualmente per risolve u prublema di u muffa è e cunsequenze di questu.

Ventilatore in linea KCVENTS cuncepitu per ventilare tranquillamente e stanze di coltivazione idroponica, rinfurzà u riscaldamentu / rinfrescante à e stanze, circula l'aria fresca, i prughjetti di scarico è l'armari AV cool.Dotatu di un disignu di flussu mistu in linea, u fan di duct pò mantene u flussu d'aria ancu in applicazioni di alta pressione statica.Per più infurmazione, visitate Alibaba .

Intell Igent Programming

I cumenti sò chjusi.