Cumu respira più sanu durante a pandemia di COVID-19?

Durante a pandemia di COVID-19, hè estremamente impurtante di rispettà e regule di sicurezza respiratorie:

mantene una distanza di almenu 1,5 metri,

applicà una maschera medica in casu di segni di COVID-19,

ventilate regularmente a casa (stanza).

Se a temperatura di a finestra hè menu di 20 ℃, a ventilazione attraversu e finestre aperte pruvucarà a perdita di calore è pò causà correnti d'aria.Prutegge sè stessu è i vostri amati da u friddu!

Se a malatia ùn passa micca a famiglia, durante stu periodu hè impurtante separà a ventilazione di e stanze per e persone infettate da e camere cù e persone sane.A pratica mundiale ricumanda di utilizà a diffarenza di pressione di l'aria in stanze.Cumu organizà in casa?

A risposta hè a ventilazione decentralizata moderna cù un cuntrollu separatu di l'influssu è l'exhaust. KCVENTS VT501 Ventilatore di ricuperazione di calore permettenu di urganizà u vostru clima è u scambiu d'aria in ogni stanza.

KCVENTS VT501 U ventilatore di ricuperazione di calore permette di creà una diferenza in a pressione di a stanza.Chì aiuta à separà a ventilazione per stanze cù persone infettate è stanze per e persone sane.Respirate più sanu.

KCVENTS Sistemi Ambientali In-Duct per risponde à i bisogni di e piccule applicazioni residenziali à i grandi impieghi cummerciale;è pussede a nostra esclusiva Advanced Air Technology.A nostra esclusiva Tecnulugia Avanzata di l'Aria, distrugge più di 99% di i contaminanti di l'aria è di a superficia cumpresi allergeni, patogeni cum'è virus, germi, batteri è muffa;è ancu i COV dannosi, i chimichi è i gasi.

Pigliate u cunsigliu di un specialista di ventilazione decentralizata:

Alibaba

I cumenti sò chjusi.