Chì ghjè u sistema di ventilazione KCVENTS vi porta benefici?

E case d'oghje sò custruite nantu à a basa di l'efficienza energetica, risultatu in l'aria intrappulata.

L'aria intrappulata pò esse piena di inquinanti in l'aria, cum'è chimichi tossichi in u gasu di u gasu di u gasu, materiale di pulizia, o radon.

L'altri contaminanti in l'aria, cum'è l'odori, l'allergeni interni è i virus, ponu ancu esse intrappulati in a vostra casa.L'aria intrappulata pò influenzà negativamente u vostru cunfortu è a salute.

Inquinanti domestici cumuni:

  • Muffa, muffa è contaminanti biologichi
  • Chimica domestica
  • Formaldeide
  • Sigaretta

U sistema di ventilazione di KCVENTS aiuta à creà aria sana in a Casa.Per intake aria fresca da l'esternu, pudemu dilute i contaminanti in l'aria, cum'è allergens, chimichi, virus è bacteria, è radon.I contaminanti ponu fà malati voi è a vostra famiglia.U sistema di ventilazione aiuta ancu à scaccià l'aria umida intrappulata fora per migliurà u cunfortu è a salute interni.

In più di cunfortu è salute, u nostru sistema di ventilazione hè ancu efficiente energeticu.Ogni sistema di ventilazione hà sensori di temperatura è umidità per determinà u megliu tempu per intruduce l'aria fresca da l'esternu per riduce l'usu di l'energia.

Cuntrolla a salute

U soffiatore d'aria fresca da KCVENTS pò aspira l'aria fresca è pulita da l'esternu.Unu di i vantaghji principali di e macchine d'aria fresca hè di migliurà a salute.A diluzione di i contaminanti in l'aria pò aiutà à migliurà a vostra salute generale riducendu a malatia, aumentendu a produtividade o riducendu i sintomi d'allergii.

Cuntrolla cunfortu
Aduprate ventilatori d'aria fresca per riduce i prublemi di l'odore è l'umidità è migliurà u cunfortu di a vostra casa.
 
Prutegge a vostra casa
L'umidità eccessiva hè un terrenu di crescita per u muffa è u mildiu.Puderà pruvucà a condensazione nantu à i finestri, distrughjendu i so fini è l'integrità strutturale.U sistema di ventilazione in tutta a casa travaglia cù altre soluzioni di qualità di l'aria interna per minimizzà i danni causati da l'umidità.A casa travaglia cù altre soluzioni di qualità di l'aria interna per minimizzà i danni causati da l'umidità.
 
Risparmio energetico
Un novu fan di KCVENTS hè pensatu cun efficienza energetica in mente.Funziona solu à u megliu tempu per aiutà à riduce i costi energetichi di a vostra casa.Aduprate l'app termostatu WiFi KCVENTS per aumentà u cuntrollu.Questa app per u telefuninu intelligente vi permette di sceglie quandu corre, cusì avete più esposizione à u vostru novu fan.

Cuntattateci oghje è utilizate una macchina d'aria fresca per respira aria fresca in a vostra casa. Alibaba

I cumenti sò chjusi.